Dodane: 21-07-2009 16:27 -
http://www.fotosi...650e8.html Dobra mój rysunek. Co jakiś czas będę dawał nowe ;] Oceniajcie, liczę na krytykę. Jkbc jestem początkującym, rysuję od zimy. Jeszcze raz proszę o krytykę.
--------------------

Dodane: 21-07-2009 17:18 -
Prosisz o krytyke prosze bardzo

Po pierwsze staraj sie nie rysowac na kartkach w kratke bo to nie wyglada dobrze. Twoj rysunek nie byl chyba specjalnie czasochlonny bo sama glowa i kawelek torsu bo nie jest az tak duzo pracy. Chyba lepiej by wygladalo jakbys przedstawial wieksza czesc bohatera.

Te zeby jakos mi nie zbyt pasuja

takie za bardzo prostokatne. Proporcje oczu, nosa wyszly Ci bardzo ladnie. I chyba tyle

Jeszcze jedno: Czy to jest Gohan SSJ??
P.S. Jakos skanu tez moglbys zwiekszyc ale to tak na marginesie

.
Zapomnialbym o ocenie

Jako ze mowisz ze jestes poczatkujacy to 7/10
--------------------

Dodane: 21-07-2009 18:18
hmmm jak na początek to ładnie ci wychodzi 8/10

Dodane: 21-07-2009 19:48
Nie jest to Gohan SSJ . A w zeszycie rysowałem bo miałem go pod ręką. I nie starałem się rysowac żadnej postaci z DB. I pojutrze będzien owy rysunek gdzie trochę poprawie błędy. Dzięki za krytykę ;]
--------------------

Dodane: 21-07-2009 19:58
Myślę że nie przyłożyłeś się do tego rysunku. Proporcje słabe i nie lubię gdy ktoś rysuje na kartce w kratkę. Jeśli już coś robić to chociaż lekko się do tego przyłożyć. Musisz jeszcze dużo pracować. Jeśli będziesz rysować dużo to sam zobaczysz że z czasem będzie coraz lepiej.

Jak na razie to takie 3,5/10. Przepraszam, że tak mało, ale to moja subiektywna ocena, lecz nie zniechęcaj się.
--------------------

Dodane: 21-07-2009 20:06
Całkiem niezle. Daje 7/10

Dodane: 21-07-2009 20:42
Nieźle ale ja sugeruje robić całe postacie razem z ciuchami bo ten chyba goły..xD
Ale i tak niezły..jakieś naciągane 7/10
I czekam na całą postać może być Gohana...

Dodane: 21-07-2009 21:04