Dziś jest Środa, 30 Maj 2012, godz 13:05
OnLine: 50, statystyki
index > Hydepark
Temat: Kilka zdań o Tobie
Dodane: 29-09-2007 22:51 - Edytowane przez by_black dnia 26-09-2011 08:45
#Ra - user - 70%
No, no, no, witam znowu, już mi troche przeszło.
Założe sobie ten temat z kilku powodów.
Chce sie dowiedzieć czegoś o waszym życiu, o was. Tym samym wkraczam w waszą sferę prywatną. Interesuje mnie ile macie lat, do jakiej szkoły chodzicie, czy lubicie sie uczyć, kim chcecie zostać jak już ukończycie tą nieszczęsną szkołę, czy macie pracę, co w niej robicie, czy ją lubicie, ile zarabiacie, czy macie samochód, jak macie to jaki i inne rzeczy z waszego życia.
To ja napisze coś o sobie:
Mam 21 lat, szkołe już ukończyłem, teraz pracuję jako krojczy w zakładzie meblowym Steinchoff, praca ta polega na wykrajaniu z szablonów(jest ich naprawdę dużo-ponad 100 rodzajów kompletów) z materiału lub ze skóry, zarobki różne, zależy ile kto wykroi(jest to tzw akord, czyli ile zrobisz tyle zarobisz), mam samochód opel calibra, super bryka. To tyle, chce aby wszyscy którzy zaglądają na ten temat coś napisali o sobie, nie bójcie się, w ten sposób możemy uzyskać obraz na temat jacy użytkownicy przeważają na stronie, czy młodsi, czy starsi. Proszę pisać.

Dodane: 29-09-2007 23:35 - Edytowane przez Pavlo84 dnia 30-09-2007 00:08
#Pavlo84 - user - 60%
Cóż mogę powiedzieć na swój temat może taki szybki skrót.