Dodane: 06-09-2011 12:03
Gram w Metin juz ladne kilka latek. Otwieram taki temat by skupic tutaj fanow tej gry i dzielic sie spostrzezeniami na temat gry, zmian w grze itd, Jaki serwer najbardziej lubicie, jakie postacie i klasy??

Dodane: 06-09-2011 16:20
Ja w Metka nie gram (Nie z mojej winy mam najwolniejszy i przy tym najgorszy internet na świecie), ale najwięcej uzależnień do gier tyczy się właśnie tej gry, tak się spostrzegłem, wole Last Chaos, jak mam gdzie zagrać.
--------------------
Jeszcze tylko post...!
Jeszcze tylko post...!
Jeszcze tylko poooost!!!!

Dodane: 06-09-2011 16:27
Fire-Chidori napisał/a:
najwięcej uzależnień do gier tyczy się właśnie tej gry
nie zapominajmt o tibii i jej wiernych tibijczykach
--------------------

Dodane: 06-09-2011 18:04
Metin2 spotyka się non stop z krytyką. Wystarczy powchodzić na rózne strony o grach, to przaktycznie zawsze ludzi wypowiadaja się negatywnie o tej grze. Ja jednakże gram w to od 3lat.
Gra w ta gre dużo dzieci, a raczej ludzi którzy zachowują się jak dzieci. Ja jednakże, wiem, ze wystarczy dobra gildia i gra umija bardzo przyjemnie.
PS: Większośc czasu spędziłem na Obsydianie, a teraz przeżuciłem się na Grymaur
--------------------

Dodane: 06-09-2011 18:29 -
Gdyby nie Yangi na Allegro to można było by pograć ale wszystko jest tak drogie, że szkoda czasu na grę, ale sam przyznam, że korci mnie aby wrócić do gry
Co do tematu to moja ulubiona postać to Wojo: Mental, a serwer Feniks

Dodane: 06-09-2011 19:07
ja tez gram na Grymuarze woj mental 70lvl Shinsoo

a co sie tyczy gry krytycznie na temat Metina wypowiadaja sie ludzie albo ktorzy w ogole w to nie grali albo nie umieja grac takie jest moje zdanie

Dodane: 06-09-2011 19:20