Dodane: 19-08-2011 17:13
Chcialbym poruszyc temat naprawde pieknego sportu jakim jest Snooker

czy znajda sie tu jacys fani??

jacy sa wasi ulubieni Snookerzysci ??

jakie mecze zapadly wam najbardziej w pamieci ??

Dodane: 19-08-2011 17:38
Peron napisał/a:Chcialbym poruszyc temat naprawde pieknego sportu jakim jest Snooker

czy znajda sie tu jacys fani??

jacy sa wasi ulubieni Snookerzysci ??

jakie mecze zapadly wam najbardziej w pamieci ??
Nie znam się na tym ale słyszałem niedawno o jakimś nastolatku z Polski który wszystko wygrywa, z tego co pamiętam to byłego mistrza świata ograł. Sullivan powiedział że to niesamowity talent.

Dodane: 19-08-2011 18:08
Lubie snookera zwykle jak jest jakiś turniej to z tata oglądam na Eurosporcie.

Hmm ulubiony gracz? Sullivan

Nie za bardzo pamiętam co to był za mecz ale to był finał i było 9:5(chyba) i gościu wygrał 9:10

Sorki za takie nieścisłości ale to były moje początki z snookerem wiec nie zwracałem uwagi na to ;d

Dodane: 28-08-2011 12:46
Ten polak to Kacper Filipiak i ogral aktualne mistrza swiata Johna Higinsa w pucharze swiata

ale polacy caly mecz ze szkotami przegrali
Wiadomość doklejona:ja osobiscie jestem fanem Johna Higginsa i Stevena Hendrego

Hendry jest rekordzista jesli chodzi o ilosc breakow powyzej 100 punktow w calej karierze ma ich na koncie juz ponad 800
Wiadomość doklejona:Juz niedlugo zacznie sie Shanghai Masters w Chinach jeden z najbardziej prestirzowych zawodow poza terenem europy

chcialbym by Kacper Filipiak zagral w tym turnieju
Wiadomość doklejona:wczoraj padl 11 Max Rocketa w jego karierze

zalaczam link
http://www.youtub...ature=plpp

Dodane: 28-08-2011 13:27
Ja jestem wielkim fanem snookera xD Sam grałem dwa razy w życiu (najwyższy break 16 pkt), ale oglądam go ile tylko się da. Bardzo chętnie powymieniam się poglądami na temat tego pięknego sportu, który często mylony jest z prymitywnym bilardem
--------------------

Dodane: 28-08-2011 13:33