Dziś jest Środa, 30 Maj 2012, godz 11:10
OnLine: 64, statystyki
index > Sport, Motoryzacja
Temat: Kulturystyka
Dodane: 13-03-2010 22:20 - Edytowane przez Kayleigh90 dnia 13-03-2010 22:33
#zabuza3 - user - 20%
Witam.Uprawiam ten sport od kilku lat i postanowiłem zamieścić ten temat właśnie tutaj,jak zostanie przyjęty nie wiem,myślę, że dobrze. Czy pamiętacie takie ikony jak Arnold Schwarzenegger,Franco Columbu?
Nawet Jean Claude Van Damme zwyciężył zawody kulturystyczne w Brukseli.
Mianowicie chodzi mi o to co myślicie o tym sporcie,zawsze są plusy i minusy,jak wszędzie. Przyznam,że moje zamiłowanie do tego sportu powstało także w wyniku zetknięcia się z Dragon Ballem,kiedy to miałem może z 8,9 lat. Pewnego dnia podczas oglądania tego anime zobaczyłem Vegitę i Piccolo (ich szczególnie lubię) powiedziałem sobie,że tak chcę wyglądać i mieć wielką siłę,poprosiłem więc ojca,żeby podszkolił mnie w tym sam kiedyś trenował na siłowni. Tak więc trenuję od 10 roku życia,a od 4 lat ostro i na poważnie,zaznaczam,że naturalnie,używam suplementów,zawsze ceniłem ciężką i uczciwą pracę. Jakie jest więc wasze zdanie ? Oto kilka filmów poświęconych kulturystyce: http://www.youtub...lPvids55Wc
http://www.youtub...L&index=18
http://www.youtub...7OpsW-35Yg
Pozdrawiam was wszystkich.

Dodane: 13-03-2010 23:13
Od razu zaznaczam że moje osobiste przypuszczenia mogą nie być do końca zgodne z prawdą. Osobiście nie podziwiam kulturystów, mało mnie ich życie i pasja interesuje. Sama sylwetka kulturysty skłania mnie do refleksji...czy ci ludzi aby nie przesadzają? Ich sylwetki niekiedy wyglądają gorzej niż tragicznie...I czy aby na pewno dysponują oni jakąś większą siłą? Nie jestem w stanie odpowiedzieć na to bo nie mam żadnego znajomego co by tą dyscyplinę trenował.

I jeszcze na koniec chciałbym podkreślić rolę kobiet w tym sporcie. Nie wiem jak nazwać kobiety zajmujące się tym...wyglądają źle, fatalnie lub jeszcze gorzej...często przypominają facetów :(

--------------------